WELCOME TO OUR STORY...

Monday 12 September 2011

baHasa jiWa banGsa--saBah maRi..(in sabah language)

adeh stlh brapa lma aku test2 blik m'update blog ni,akhirnya success jgk..tp blm lg bg2 success la c0z tda bkat lg jd blogger...dgn itu akue dgn banggaY ingin mnjemput para2 blogger tuk b'discuz d ruangan discuz kue ni tuk m'ajar aku mcm mna mngasi lawa lg karya seniku ni...^_-..d mnta admin 1 dan admin 3 tuk b'terima ksih sma aku sbb rjin jgk meninjau2 blog kta ni yg sda tda rangkai..huhuhu..(mnta d puji bai2 kunun pndi sda kn update blog),trasa mo pecah plak perut ni ketika mnulis blog ini...:P

tgk spek mata la..buta sda update blog ni..palis2..

berjam lamaY update blog ni,mo tau apa jadi:
1) aku m'gigil2 ksejukan,skrg b'ada d blik asrama tp trasa mcm aku d new zealand main salji..adesss..sajuk 0ooo..
2) kapla ku mula sda pening2 memikirkn ayt2..klu bgnila aku exam,konpom2 dekan..
3)keypad lptop sma mouse ku pn ikut pening2...lain yg aku taip lain yg kluar...lain yg aku klik lain yg dtg...(nsib aku ni pnyabar orgY,klu x lma sda ni aku terajang lptop ni..)tp syg ba pula mahal..klu mouse 2 buli la murah jgk...hahahah
4)gara2 update blog ni,x sda aku dpt tgk jadual kuliahku..adeh,pa ble wat la..xcited kunun ba b'blog2..
5)x sdar aku t'hafal sda 1 lgu,sbb itu2 la lgu yg dipsg dr td smpi la skrg ni..sggh b'jaya dan b'smgt..

baiklah..setakat itu sahaja dulu sesi meng'update' blog ni,,nti klu kegilaanku dtg lg,akn ku sumbangkn kamu dgn informasi2 b'guna tuk kamu amalkan...adios~~~@_@
aik,skjp 1 lg,,klu ada t'sirat dlm ati kmu blog ni x bgus,d mnta la kmu tuk jadi hipokrit dan mnyatakn d ruangan komen bhawasaY blog ni sgt menarik,,klu x nti kmu d panah petir atau d kejar anjing...hahahahha( devil gigles)..^_-

No comments:

Post a Comment

Comment Back!
Grab a Graphic from pYzam.com


Popular Posts-->anDa mungKin juGa berMinat