WELCOME TO OUR STORY...

Tuesday 10 April 2012

JiWa KaCau,,

its been a long tym x jenguk blog ni..we were very sory..msing2 busy dgn keja..setakat ni juz nk share ckit about our life,,(not our actually saya c admin 2 shja) yg kurang menggembirakn ni..mo berpuitis2 wlupn x brapa berpengalaman..heeeee

Aku gembira bkn bermakna aku hepi..jiwa banyak kacau ckit dgn soal cintan cintun yg tidak ada kesudahan..im the one yg created this problem,,x sgka bnda ni bole mnjadi sebesar2 bgni..aduii..dgn fmily x brapa merestui,,kaciwa,,frust menonggeng :'( relation yg kmi bina hmpir 5 thun bisa jd berantakan bgni..sma2 epi sma2 bgn bila dh jatuh,,sma2 sedih akhirnya...............may Allah tunjukkn kmi penyelesaian..amin..
Aku muram bukn bermkna aku sedih..tpi tkut bila terlalu hepi sukar menerima hakikatnya aku SANGAT-SANGAT SEDIH,,mgkin ada hikmah disebalik suma ni..buntu memilih jalan..hurm..cobaan kli kn..for those yg ada experience soal cintan cintun ni plss sharee..hee..

bukan mo bjiwang karat,,tpi ati x tau luah dgn sapa,,wahai blog 3 serangkai jgn meluat..pada yg trbca jgk jgn ya jgn meluat,,saya ni sdey..sdey..tpi msi coollll...
doa kn saya yaa para blogger,para pembaca sekalian..may Allah bless us!!

No comments:

Post a Comment

Comment Back!
Grab a Graphic from pYzam.com


Popular Posts-->anDa mungKin juGa berMinat