WELCOME TO OUR STORY...

Wednesday 25 April 2012

saYa mcm seronok ckit^^

hai tawan2..shat ka..sori tda update baru2 sejak 2 menjak ni..harap u ol shat2 mcm sya neh yep..owh ya lately aku agak cbuk ckit dgn keja2 yg diberikn selain menghadiri temuduga..fuh agak seronok juga kebelakangan ini sgt seronok!!!doakn ke'succesan' ku ar my beloved fren..hehe..
mari kta sma2 ucapkan tahniah kepada c admin kecik admin 3,dia sda jd aunty..dpat fuitchild baby boy lgi..hehe
owh ya..bru td aku dpat kol dr universal overseas bank,aku tlah pn diterima keja d c2 sebagai trainee unit manager..alhamdulillah..lpas prktikal aku dh bole keja dh..tenkiu kwn2 yg trus mendoakn aku ar..jasamu aku kenang..^^
ini sejalh tuk ni ari,nti ada waktu lapang aku hapdate lg yep..c u ol^^

No comments:

Post a Comment

Comment Back!
Grab a Graphic from pYzam.com


Popular Posts-->anDa mungKin juGa berMinat